Управління продажами готової продукції заводу ковбасних виробів з використанням конфігурації «Управління виробничим підприємством 8.2 для України»

 fabkolupp В рамках першого етапу впровадження ERP системи на заводі, що виробляє ковбасні вироби, розроблений і впроваджений в експлуатацію модуль торгових операцій. Призначення модуля:

  • Підключення вагового обладнання до всіх документів продажів і інвентаризацій;
  • Забезпечення документів обов’язковими і специфічними друкованими формами (Товарно-транспортна накладна, Декларація виробника, маршрутний лист та ін). Швидкий друк пакету документів;
  • Формування пакету документів щодо забезпечення замовлень покупців, за допомогою візуальних засобів за участю операторів;
  • Забезпечення роботи відділу логістики на підставі даних по торговим точкам, екпедіторам, видам доставки. Забезпечення відділу логістики напівавтоматичними засобами формування необхідних складських документів;
  • Контроль матеріальної відповідальності експедиторів за допомогою операцій переміщення товарів між складами, їх списанням;
  • Контроль руху грошових коштів за допомогою адаптованого звіту «Платіжний календар»;